Item code : 579435585 COPY URL

Surfers Paradise[ For Him ] [ 4 Colours ] Surfers Paradise Sportswear 100 – Quick Dry Short-sleeved T-Shirt

  • Retail Price
    S$29.90
    Price
    S$19.90
  • Benefits
    Payment Benefit(Only SG issued cards)
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    Singapore
    Shipping RateOverseas
  • Item Type
    View All
    ∙ Colour
    • Sold Out
    • Sold Out

    ∙ Size
    Please select.view
    • -----------------------------------------------------------
    • [Please choose the above option first.]
  • Currently unavailable

Customer who recommended this item
168 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
92%
  • Product 90%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Shipping fee is free when purchasing above S$19.00 in a cart.
1 2 3
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$7.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$6.90
    Add to Cart
  • S$9.90
    Add to Cart
  • S$39.90
    Add to Cart
  • S$12.90
    Add to Cart
  • S$39.90
    Add to Cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Notice

Subject From Date
How to submit Return or Exchange from buyer’s end? Seller 2016-04-22
Return & Exchange Policy Seller 2016-04-22
Manufacturer/Place of origin China Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material 95% Polyester, 5% Spandex
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Brief Description Our Tees are here to provide you with the MAXIMUM speed performance that you constantly seek!
Pay on delivery Available
Quick Dry SPMAX specially designed quick drying fabric efficiently wicks out moisture and perspiration to keep you feeling comfortable for a longer period of time!
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (87)

Customer Photo Review board
Feb 15, 2018
jam*** (SG )
Feb 03, 2018
dar*** (SG )
Feb 02, 2018
icy*** (SG )
Jan 28, 2018
val*** (SG )
Jan 23, 2018
jam*** (SG )

Customer Review (171)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Feb 15, 2018 jam*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 03, 2018 dar*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 02, 2018 icy*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 01, 2018 jen*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 28, 2018 val*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 27, 2018 car*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 24, 2018 wah*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 23, 2018 jam*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 22, 2018 syl*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 20, 2018 law*** (SG SG)
Item Q&A(9)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE How to submit Return or Exchange from buyer’s end? Seller
NOTICE Return & Exchange Policy Seller
30405647 Inquiry related delivery from see**** see******* 2018-01-13 Answered
  Hi Seller, my order number 241242567
Payment completed on 30th Dec. It's 13th Jan today but I have yet to receive my S size red Tee. Moreover , the status is still "Shipping Requested".... that means you have not sent out The Tee ?
The refund for my S size Cyan Tee is also not credited yet .
Please assist . Thank you !
 

[Re] Inquiry related delivery from see****
Good Morning Pauline,

We are truly sorry about the delay. We have just shipped out the item and it'll probably be delivered to you in 1~ 2 working days,

Regarding about the refund, do allow us to do some investigation as from what we have seen on our status, it has been refunded. (As Attached)

Have a nice day! :D

 

[Re] Inquiry related delivery from see****
Great ! Thank you....

 

[Re] Inquiry related delivery from see****
Good Morning Pauline,

To check the refund, you just have to click "My Qoo10" and it will show whether it is successfull. (As attached)

Hope this helps! :D
Have a nice day!

30264802 Inquiry for the item from ade**** ade******* 2018-01-04 Answered
  Order No: 241017747 & 241017748

I ordered

White size small & Navy Size L but you delivered only White Size L??? Wrong size and only 1 item??

Pls check and send me the correct items ASAP!
 

[Re] Inquiry for the item from ade****
I have yet to receive any response from you????

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi Adeline,

I'm so sorry if you feel unpleasant with our response. I totally feel you but the reason why we did not reply to your query is because we have to check with our warehouse crew during office hours.

It's our fault anyway as we should have told you about that in 1st place. Pertaining your order, we have checked with our warehouse crew and it's confirmed that we have sent your items wrongly. We will arrange delivery man to collect the wrong sent item from you either by today or tomorrow. And then we'll send the replacement to you the soonest we can. How's that sound?

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Collect the wrongly sent item and replace with the correct items on the same day by tmr!!!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi,

I'm sorry but we can only collect the parcel 1st. After examine the condition of the product (unwashed and their tags are unaltered and intact) we will then send the replacement to you.

The whole process will take around 2-4 working days. We will send 3rd party deliveryman to collect the item from you between 9 AM - 6 PM, is that fine with you?

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
This is not fine. In the first place, item was sent incorrectly to me and I would expect you to rectify it by replacing with the correct items at the same time. You can instruct your 3rd party to examine and replace on the spot. The T is still in the plastic sheet with tag. Do not inconvenience me further because of your error!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi Adeline,

I'm hate to say this but I'm afraid we can't do it on the spot as per your request. Right now, we do have 3 options in order to solve your problem:

1. We will send some one go to your place and collect the item 1st. After we have make sure it fulfills the condition which we stated on our return policy, we will then send it out on the same day.

2. Since you are afraid of whether still able to get hold of us after the collection, you can visit our warehouse to do the exchange on the spot =)

3. If you are still unsatisfy with the 1st 2 options that we provide, we are sorry but we can only refund you the amount which you have paid for the item.

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
I hate to say this too. In the first place, you did not fulfil my order, ie I have ordered 2 T shirts Navy Size L and White Size Small but you sent me White Size L. Next you informed that you have to collect the item back, do verification before you can send me the correct items that I have ordered despite that I have confirmed with you that White T Large is still intact in the plastic bag. This is really disappointing. I am seeking Qoo help on this. I do not mind the refund but I would expect to get back the Qpoints and discount that I have used to offset this purchase price that I didn’t use on the subsequent purchase.

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hello Adeline,

We are so sorry about the mistake for sending the wrong orders. Since you don't mind to do the refund, may we proceed to do so?

However, we have contacted Qoo10 and we were informed that the Qpoints will be returned to you but not the coupons

Looking forward to your reply.
Have a nice day! :D

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Ok pls process the refund including Qpoints. After that pls come and collect the White T back.

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Good Morning Adeline,

Sorry for the inconvenience caused. Ok, we will proceed to do the refund. As for shirt, we have no intention to claim it back as it was truly our mistake to mail the wrong orders.

Have a nice day! :)

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
May I know how long will it take for me to receive the refund?

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Good Morning Adeline,

We have proceed to do the refund. Kindly check and update us the status of the refund ya?

Have a nice day! :)

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Where can I check if refund has been successful?

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Good Morning Adeline,

To check the refund, you just have to click "My Qoo10" and it will show wether it is successfull. (As attached)

Hope this helps! :D
Have a nice day Adeline!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
I don’t see the refund? Will it be back to my credit card or in Qoo?

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Good Morning Adeline,

We have just contacted the Qoo10 staff, they mentioned that it will be refunded to your Qoo10 account.

Have a pleasant day! :D

30264776 Inquiry for the item from ade**** ade******* 2018-01-04 Answered
  Order No: 241017747 & 241017748

I have placed order for: Blue Size L and White Size small but I received only White Size L today!

Pls check and send me the correct items and advise what to do with the White Size L?
 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi Adeline,

We will send someone over either by today or tomorrow to collect the wrong sent item. How's that sound?

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
No good! Collect the wrongly sent item and place with the correct items (Navy Size L and White Size Small) at the same time by tmr!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi,

I'm sorry but we can only collect the parcel 1st. After examine the condition of the product (unwashed and their tags are unaltered and intact) we will then send the replacement to you.

The whole process will take around 2-4 working days. We will send 3rd party deliveryman to collect the item from you between 9 AM - 6 PM, is that fine with you?

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
This is not fine. I cannot be further inconvenience because of your error. I would prefer replacing with the correct items at the same time of collection of the wrong item sent as I cannot be sure that I would still be able to get hold of you after the collection. I need to protect my interest too! I am not happy with your process. Your error becomes my inconvenience and I cannot be certain that I would get my paid items back.

 

[Re] Inquiry for the item from ade****
Hi Adeline,

I'm hate to say this but I'm afraid we can't do it on the spot as per your request. Right now, we do have 3 options in order to solve your problem:

1. We will send some one go to your place and collect the item 1st. After we have make sure it fulfills the condition which we stated on our return policy, we will then send it out on the same day.

2. Since you are afraid of whether still able to get hold of us after the collection, you can visit our warehouse to do the exchange on the spot =)

3. If you are still unsatisfy with the 1st 2 options that we provide, we are sorry but we can only refund you the amount which you have paid for the item.

Cheers!

30169542 Inquiry for the item from Sg9**** Sg9******* 2017-12-28 Answered
  Only red colour left. More stocks coming?
 

[Re] Inquiry for the item from Sg9****
Dear Customer,

We are regret to inform you that we currently have no plans for any stockings.

Thank you for your support!
Have a pleasant day! :D

30150985 Inquiry for the item from fln**** fln******* 2017-12-27 Answered
  Can I have the size chart please.
 

[Re] Inquiry for the item from fln****
HI =)

The size chart is actually in the product description. But no worries, I have attached one here for your kind reference =)

Cheers!

30140410 Inquiry for the item from see**** see******* 2017-12-27 Answered
  Size chart / measurement please.
 

[Re] Inquiry for the item from see****
Hi =)

So sorry as we have missed out on the size chart. With attached is the size chart of the product for your kind reference.

Cheers!

 

[Re] Inquiry for the item from see****
Thank you

 

[Re] Inquiry for the item from see****
No worries =)

Cheers!

30136279 Unisex? joj******* 2017-12-27 Answered
  Hi seller, is this unisex?
 

[Re] Unisex?
Hi =)

This actually can be worn by ladies but the cutting is actually men cuting. If you wear it for a run or at home, it can do the job well enough!

Cheers :)

30131892 Size h97******* 2017-12-26 Answered
  Is this male or female cutting? (for size estimation)
 

[Re] Size
Hi =)

This is a for-him tee and with attached is the size chart of the product for your reference!

Cheers :-)

Policy & Notice